۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
جذب ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر
رئیس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

جذب ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر

بوشهر- حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جذب ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان از همه توان و ظرفیت خود بهره گرفته و با هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی و کم‌فروشی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی افزود: ناظران این اداره کل در کنار بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای ذیربط از تمام ظرفیت خود برای تنظیم بازار و حمایت از اقشار مستضعف استفاده می‌کند و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تسهیل شرایط برای صادرات کالاهای با کیفیت تولید استان از اساسی‌ترین اقدامات ما در سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" است و طرح "تام" نیز در همین راستا اجرایی و عملیاتی شده است.

حسینی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره است که با تلاش و پیگیری صورت گرفته، تاکنون توفیقات خوبی نیز داشته‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جذب ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش صورت گرفته، بیش از ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب صنعت و معدن استان بوشهر می‌شود که در قالب ورود سرمایه‌گذار جدید و یا مشارکت در تامین مالی و همچنین در زمینه واردات مواد اولیه واحدهای موجود انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: در راستای مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و ایجاد شرایط و تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان استان در شهرستانهای ۱۰ گانه استان، اقدامات موثری انجام شده و به ویژه در زمینه تعامل با نظام بانکی و رفع مشکلات بیمه تامین اجتماعی کارگاه‌ها و کارخانجات و همچنین تامین زیرساخت‌های لازم در حد توان فعالیت و تلاش شده است.

کد خبر: ۹۷٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha