۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
۱۰ هزار دوز واکسن کوو برکت تحویل بوشهر شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

۱۰ هزار دوز واکسن کوو برکت تحویل بوشهر شد

بوشهر- کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد ۱۰ هزار دوز واکسن کوو برکت تحویل استان بوشهر شد.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تعداد ۱۰ هزار دوز واکسن تولید داخل (کوو برکت) تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی‌بوشهر شده است.

وی افزود: طبق برنامه زمان‌بندی، با این تعداد واکسن در کنار واکسن‌های خارجی ارسال شده به استان، واکسیناسیون برای گروه‌های سنی هدف انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: در هفته جاری، تعداد ۲۰ هزار دوز واکسن خارجی به همراه ۱۰ هزار واکسن تولید داخل، تحویل دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی استان شده که هم اکنون افراد بالای ۶۵ سال در حال انجام واکسیناسیون هستند.

کشمیری گفت: برای تسریع در تزریق واکسن و ارائه تسهیلات لازم برای دریافت کنندگان واکسن از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی یادآور شد: افراد بالای ۷۰ سال که جزو جاماندگان تزریق واکسن هستند نیز در اولویت تزریق واکسن قرار دارند و با ارسال پیامک می‌توانند برای تزریق دوز اول خود مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر در استان بوشهر در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و حدود ۱۹ هزار نفر نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کردند و امیدوار هستیم با افزایش واکسن‌های ارسالی، روند واکسیناسیون شتاب بیشتری بگیرد.

کد خبر: ۹۷٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha