۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
عدل و عدالت در همه ساحت‌ها باید گسترش پیدا کند
رئیس قوه قضاییه:

عدل و عدالت در همه ساحت‌ها باید گسترش پیدا کند

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: باید با وحدت و یکپارچگی تمام با مجلس، دولت، نیروهای نظامی و انتظامی بتوانیم قدم‌های بلندی برداریم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه افزود: اکنون به فضل پروردگار، سایر قوا و همکارانم در قوه قضاییه با قدرت و قوت این مسئولیت خطیر را دنبال خواهم کرد و از همه کسانی که در چند روز اخیر با اظهار محبت هایشان بنده را دلگرم کردند تشکر می‌کنم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم درک صحیح شرایط، ادراک در عمل و توان تحمل این مسئولیت سنگین را به بنده عطا کنند و ان شاء الله همکاری همکاران و سایر قوا پشتیبان ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه محور کار ما سند تحول است و این دوره دوره تحول و تعالی خواهد بود، ادامه داد: باید با وحدت و یکپارچگی تمام با مجلس، دولت، نیروهای نظامی و انتظامی بتوانیم قدم‌های بلندی برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به برنامه‌های خود گفت: عدل و عدالت در همه ساحت‌ها باید گسترش پیدا کند؛ مبارزه جدی تر، قاطع‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه ها، توسعه فناوری برای خدمت بهتر و ارزان تر، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی برای اقدامات پیش رو باید مورد توجه قرار گیرد و سازو کار گسترش آزادی‌های مشروع ایجاد شود.

کد خبر: ۹۷٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha