۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۵ هزار و ۳۵۶ روستایی در زنجان صاحب شغل شدند
معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵ هزار و ۳۵۶ روستایی در زنجان صاحب شغل شدند

زنچان- جعفری، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه سه هزار و ۱۱۴ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است، گفت: برای پنج هزار و ۳۵۶ نفر اشتغال ایجاد شده است. 

طیب جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در زنجان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا یک تیرماه سالجاری بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل روستایی در استان پرداخت شد. 

وی اظهار کرد: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی طی سال گذشته بعد از استانهای سمنان و آذربایجان شرقی رتبه سوم را از آن خود کرده است. 

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در این راستا سه هزار و ۱۱۴ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده و برای پنج هزار و ۳۵۶ نفر اشتغال ایجاد شده است. 

جعفری تاکید کرد: شبکه بانکی زنجان در پرداخت تسهیلات فعالیت خوبی داشتند و تا پایان سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان افزایش می یابد و اشتغال خوبی هم ایجاد می شود.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای تحقق شعار نامگذاری شده از سوی  رهبری پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال روستایی در استان افزایش  می باید و به تبع اشتغال در روستاها هم تثبیت می شود. 

 معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه استقبال روستائیان برای ایجاد اشتغال در روستاها بسیار خوب است، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی مانع مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.

کد خبر: ۹۷٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha