۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
دولت سیزدهم منشور اقتصاد مقاومتی را از حبس درآورد| مهمترین اولویت کشور رشد تولید است
نائب رئیس دوم مجلس در گفت‌وگو با بازار:

دولت سیزدهم منشور اقتصاد مقاومتی را از حبس درآورد| مهمترین اولویت کشور رشد تولید است

عبدالرضا مصری نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: بنده همه مسئولین در دولت سیزدهم را دعوت می‌کنم تا منشور سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم اگر به منشور اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری توجه کند مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد چرا که نسخه شفابخش اقتصاد کشور کاملاً در الزامات اقتصاد مقاومتی نهفته است و این سند به همه ابعاد اقتصادی توجه دارد.

 وی تصریح کرد: یکی از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی بحث تولید، تولید و تولید است و به رشد تولید در این سند توجه جدی شده است.

 نایب رئیس دوم مجلس تصریح کرد: ما در هر زمینه‌ای که تولید داخلی داشته باشیم تحریم دشمن بی اثر است کما اینکه در گذشته دشمن به عنوان مثال ما  را در موضوع بنزین تحریم کرد اما وقتی ما به خودکفایی در این بخش رسیدیم دیگر ابزاری در اختیار دشمن نبود.

 وی با بیان اینکه مهمترین اولویت کشور رشد تولید است و دولت سیزدهم باید در این امر کوشا باشد بیان داشت: اشتغالزایی هم که در اولویت دوم قرار دارد بدون توجه به تولید شدنی نیست لذا این مهم هم در دل تولید نهفته است و اگر تولید در کشور بالا رود مشکل اشتغال زایی هم حل خواهد شد .

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده همه مسئولین در دولت سیزدهم را دعوت می‌کنم تا منشور سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا این ۸ سال مظلومیتی که این ابلاغیه داشت برطرف شود و این ابلاغیه از حبس در بیاید و انشالله موضوع عملیاتی شود.

کد خبر: ۹۶٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha