۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای قشر مستضعف استان بوشهر
مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد:

احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای قشر مستضعف استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای قشر مستضعف استان بوشهر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر، حمید حیدری بریدی گفت: براساس ۲ تفاهم نامه جداگانه که بین بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین بین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان منعقد شده، امسال یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۶۴۰ واحد نیز برای محرومان بی بضاعت در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان احداث می‌شود.

وی ابراز داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده یکهزار و ۵۰۰ واحد از این خانه‌ها در روستاها با زیربنای هر یک ۳۵ تا ۷۰ متر مربع است که  برای احداث آنها ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض پیش بینی شده‌است.

حیدری خاطر نشان کرد: واحدهای مسکونی ویژه محرومان برای متقاضیانی است که فاقد مسکن مناسب یا دارای مسکن فرسوده و غیر مقاوم هستند و بضاعت مالی برای احداث ندارند، می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان نیز ۶۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای استان بوشهر پیش بینی شده‌است.

حیدری بریدی یادآور شد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.

کد خبر: ۹۶٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha