۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
رشد ۷۱ درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی  در ۳ ماهه اول ۱۴۰۰
رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت تهران اعلام کرد

رشد ۷۱ درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی در ۳ ماهه اول ۱۴۰۰

حسینی، رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان گفت: در نیمه نخست امسال، ۱۲ جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی صادر و یا تمدید شده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، نوشین حسینی گفت: درحالیکه کشور علاوه برتحریم‌های ظالمانه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، رشد ۲۲۵ درصدی در صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه نشان از عزم جدی واحدهای صنعتی و دانشگاهی در پیشرفت و توسعه است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران در ادامه افزود: ازابتدای سال ۱۳ مجوز و پروانه تحقیق و توسعه و ۱۲ پروانه فنی و مهندسی درسطوح استان صادر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تاپ درمجموعه وزارت صمت گفت: تاکنون ۶۵۰ بنگاه دراین طرح ثبت نام نموده اند که ۵۷۱ بنگاه تایید نهایی شده و تعداد ۱۷۴پروژه نیز به ثبت رسیده است.

حسینی درپایان خاطر نشان کرد: اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت با هدف بهره برداری کارآمد از دستاورد های مراکز فناور استان، اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی جامعی از توانمندی ها و محصولات فناورانه دارندگان پروانه های پژوهشی، فنی و مهندسی، دانش بنیان، نرم افزاری و تحقیق و توسعه استان تحت عنوان سامانه (فراصمت) به نشانی farasamt نموده است که امیدواریم سایر واحدهای صنعتی و پژوهشی پیشرو نیز دراین طرح مشارکت نمایند.

کد خبر: ۹۶٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha