۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
روابط تجاری استان زنجان با ارمنستان گسترش می‌یابد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

روابط تجاری استان زنجان با ارمنستان گسترش می‌یابد

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در راستای توسعه مناسبات تجاری، برنامه ریزی و اقدمات لازم برای توسعه روابط تجاری استان با کشور ارمنستان انجام می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه‌فرد  از سفر سفیر ارمنستان، در راستای گسترش روابط تجاری فی‌مابین، به استان زنجان خبر داد و گفت: آرتاشس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان در ایران، اواخر تیرماه امسال، در سفری یک روزه  برای ارزیابی ظرفیت تجاری و اقتصادی و دیدار با فعالان اقتصادی استان، به زنجان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه در این سفر برنامه‌های مختلفی از جمله، نشست با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان زنجان، با هدف گسترش روابط تجاری از جمله با قفقاز و ناحیه اوراسیا، برنامه ریزی شده است،اظهار کرد: این سفر ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در راستای گسترش روابط تجاری دو طرف صورت می گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان افزایش سطح مبادلات تجاری، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری از دو طرف، بازدید از ظرفیتهای اقتصادی استان زنجان و کشور ارمنستان و زمینه های مشترک همکاری دو طرف را از اهداف و محورهای این سفر عنوان کرد.

یگانه فرد تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و به همت اتاق بازرگانی زنجان، به زودی یک هیات تجاری اقتصادی از استان زنجان نیز، به کشور ارمنستان سفر می‌کند.

کد خبر: ۹۶٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha