۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
صادرات ۵۶۷ هزار تن کالا از بندر بوشهر در بهار امسال
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد:

صادرات ۵۶۷ هزار تن کالا از بندر بوشهر در بهار امسال

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۵۶۷ هزار تن کالا از بندر بوشهر در بهار امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۷ درصدی دارد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان بوشهر در راستای حمایت از فعالان حوزه بازرگانی و تولیدکنندگان این استان مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و در چند سال اخیر و در اوج تحریم‌ها و مشکلات ناشی از ویروس کرونا، به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که رضایت خاطر صادرکنندگان را جلب کنیم.

وی افزود: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با کیفیت مطلوبی با همکاری مدیریت ارشد استان و همراهی فعالان بازرگانی و تولیدکنندگان استان با نظم خاصی برگزار می‌شود و این مهم موجبات گشایش در امور و تسهیل‌گر تولیدکنندگان شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال جاری با توجه به نامگذاری سال به " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب، همه دست‌اندرکاران در راستای بهبود تولید و حمایت از تولیدکنندگان اهتمام جدی دارند و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

گزدرازی تصریح کرد: امیدواریم با استقرار دولت جدید شاهد گشایش بیشتر در امور صادرات و برداشت کامل تحریم‌ها باشیم و بانک‌های خارجی همکاری کنند و در امور بیمه و بانک بین‌المللی شاهد گشایش بیشتر باشیم تا رونق تولید نیز محقق شود.

وی بیان کرد: استفاده صحیح و مناسب از دیپلماسی اقتصادی امری بسیار مهم است که امیدواریم دولت جدید مورد توجه و تاکید قرار دهد و به فضل خدا سال ۱۴۰۰ سالی پر از برکت برای تولیدکنندگان واقعی باشد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از رشد ۳۷ درصدی صادرات کالا از بندر بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه بیش از ۵۶۷ هزار تن کالا از بندر بوشهر به کشورهای مختلف صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۹۶٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha