۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است
فرماندار همدان:

ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است، گفت: همدان در وضعیت هشدار نارنجی کرونایی با احتمال تبدیل به وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمدعلی محمدی گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری و اعلام وضعیت هشدار قرمز در بسیاری از شهرستانها و با هدف جلوگیری از روند صعودی و شکل گیری موج پنجم بیماری در مرکز استان الزامات و محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است؛ افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی در شرایط غیر کرونایی هر ساله در همدان شاهد سفرهای قابل توجهی به ویژه از استانهای جنوبی هستیم که در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

وی افزایش رفت و آمدهای خانوادگی، میهمانی ها و هرگونه مراسم جمعی را از جمله مهمترین عوامل انتشار بیماری دانست و تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان استمرار دارد و با متخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار همدان عنوان کرد: هم اکنون همدان در وضعیت هشدار نارنجی کرونایی با احتمال تبدیل به وضعیت قرمز قرار دارد که امیدواریم با همکاری عموم مردم بتوانیم شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که با وضعیت قرمز مواجه نشویم.

محمدی یادآورشد: وضعیت قرمز کرونایی محدودیتهای بیشتر از جمله تعطیلی گروه های شغلی ۲ و ۳و ۴ را بدنبال دارد که باید تلاش کنیم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وارد این وضعیت نشویم.

کد خبر: ۹۶٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha