۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
۷۵ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر:

۷۵ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت

بوشهر- زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۵ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت.

سعید زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مدیریت ارشد استان بوشهر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از تمام ظرفیت‌های موجود بهره می‌برد و انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم و رضایت‌مندی جامعه را جلب کنیم.

وی افزود: فعال کردن کمیته‌ها و کارگروه‌های اقتصادی به ویژه کارگروه رونق تولید و همچنین کارگروه اقتصاد مقاومتی در همین راستا انجام گرفت و در یکسال اخیر تعداد زیادی از واحدهای غیر فعال استان با پرداخت تسهیلات کم‌بهره و سایر حمایت‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از فعال‌سازی ۷۵ واحد راکد استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در ۱۸ ماه گذشته تعداد ۷۵ واحد راکد و غیر فعال استان بوشهر با حمایت‌های صورت گرفته  و رفع موانع تولید به چرخه بازگشتند.

زرین‌فر اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از واحدهای راکد پرداخت شده و این امر علاوه بر رونق تولید، موجبات ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از بیکار شدن تعداد زیادی از جوانان استان شده است.

وی گفت:  سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و با همراهی فرمانداران و سایر مدیران ذیربط به طور مکرر و منظم انجام می‌شود که گامی در راستای شناخت مشکلات و دغدغه‌های این واحدهاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده که برای تحقق عملی و عینی این شعار مهم، همه مدیران باید تلاش کنند تا شاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

کد خبر: ۹۶٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha