۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی در اصفهان لغو شد/ کشف ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماینر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی در اصفهان لغو شد/ کشف ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماینر

اصفهان- شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر به دلیل برنامه‌ریزی صورت گرفته اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی در اصفهان لغو شد و تا اطلاع ثانوی اعمال نمی‌شود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت اعمال خاموشی‌ها در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده در خرداد ماه روند اعمال خاموشی‌ها در اصفهان تغییر کرد و بیشترین خاموشی‌ها برای شهرک‌های صنعتی و بخش کشاورزی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح هماهنگی با صنایع انجام شده است، تصریح کرد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی را نیز با صاحبان صنایع داشته و طرح‌های تشویقی را نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با این اقدام دیگر خاموشی برای مشترکان خانگی اعمال نمی‌شود، اضافه کرد: در این زمینه باید یادآور شوم که برای ادارات نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و کاهش مصرف انرژی در این بخش نیز در نظر گرفته شده است.

کاهش ۵۰ درصدی پتانسیل تولید برق آبی در اصفهان
وی با بیان اینکه متاسفانه در سال جاری به دلیل بحران آب ۵۰ درصد از پتانسیل تولید برق آبی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: از سوی دیگر افزایش سه درجه‌ای دما به ویژه در خرداد ماه منجر به افزایش مصرف برق در مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعتی شد.

شیشه فروش استفاده از ماینرها را نیز مزید بر علت افزایش مصرف برق در اصفهان اعلام کرد و گفت: به صورت مانگین میزان مصرف برق در استان اصفهان در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین در استان اصفهان در هر روز امکان یک هزار و  ۱۰۰ مگاوات مصرف برق وجود دارد، اضافه کرد: چنانچه مصرف برق از این میزان تجاوز کند با قطعی برق مواجه خواهیم شد.

شناسایی ۲۳۵ مرکز تولید رمز ارز غیرمجاز
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ۲۳۵ مرکز تولید رمزارز با پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه ماینر در استان اصفهان کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: روند شناسایی این مراکز همچنان با جدیت از سوی اداره برق و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود و از شهروندان درخواست داریم نسبت به معرفی این مراکز همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش دما در نیمه دوم تیرماه اشاره کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه برای کاهش مصرف برق به منظور جلوگیری از قطعی برق در مصارف خانگی در این زمینه در دستور کار است.

شیشه فروش توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان را امری ضروری دانست و ابراز داشت: شرکت برق ملزم به شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان و بهره برداری از آنها در کمترین زمان ممکن شده است.

کد خبر: ۹۶٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha