۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اختصاص ۱۵ میلیون دلار به طرح انتقال نفت خام در جاسک با چه هدفی است؟
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

اختصاص ۱۵ میلیون دلار به طرح انتقال نفت خام در جاسک با چه هدفی است؟

وزارت نفت در واپسین روزهای فعالیت دولت ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار برای طرح انتقال نفت خام گوره- جاسک هزینه کرده تا بگوید؛ دولت تمام کننده این طرح خواهد بود اما همه سازه ­ها موقت است.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ ملت، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی، گفت: در روزهای آخر فعالیت دولت دوازدهم خبرهایی می شنویم که اصلا خوشایند نیست، مثلا در وزارت نفت برای طرح انتقال نفت خام گوره- جاسک ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار هزینه کرده اند با این هدف که اعلام کنند دولت دوازدهم این طرح را تمام کرده است اما همه سازه ها موقت است و باید همه آن ها جمع شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قراردادی به مبلغ ۳۶ میلیون یورو برای ساخت «اچ ای ام» در همین پروژه با خارجی ها امضا کرده اند در حالی که ساخت آن توسط داخلی ها امکان پذیر است لذا به دولت تذکر می دهم این موارد را رعایت کنند.

بنابراین گزارش علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اطلاعات مربوط به این مسئله را در اختیار کمیسیون انرژی قرار دهید تا کمیسیون ورود کند.

کد خبر: ۹۶٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha