۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
نباید ژنرال‌ها را با نگاه های مختلف اقتصادی کنار هم بچینیم| دولت شرکت سهامی نیست
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

نباید ژنرال‌ها را با نگاه های مختلف اقتصادی کنار هم بچینیم| دولت شرکت سهامی نیست

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس گفت: رئیس جمهور منتخب را تشویق و توصیه کنیم که یک تیم هماهنگ اقتصادی داشته باشد تا یک تیم متشکل از همه جناح‌های سیاسی.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تشکیل یک تیم منسجم و هماهنگ اقتصادی در دولت سیزدهم گفت: در حوزه مباحث اقتصادی دولت سیزدهم، در حال حاضر شنوای بحث هایی هستیم که آقای رئیسی  قصد دارند در تیم اقتصادی خود از کاندیداهای ریاست جمهوری و جریانات سیاسی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: به نظر بنده این موضع رئیس جمهور منتخب خیلی معقول نیست چراکه خیلی وقت ها ممکن است آن افراد و آن جریانات خودشان دیدگاه های مختلفی در امور اقتصادی داشته باشند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده فکر می کنم که باید اتفاقا ما رئیس جمهور منتخب را تشویق و توصیه کنیم که یک تیم هماهنگ اقتصادی داشته باشد تا یک تیم متشکل از همه جناح‌های سیاسی در کشور.

زنگنه بیان داشت: همواره این مسئله گفته شده که دولت یک شرکت سهامی نیست و بنده هم روی این مسئله تاکید دارم .به نظر بنده آقای رئیسی یک شعار و یک برنامه ای در جریان انتخابات مطرح و با آن برنامه و شعار رای لازم را کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی در حوزه اقتصاد شعار اصلاح وضع موجود، روان سازی اقتصاد، رفع موانع تولید را دادند، بیان داشت: از این رو این ایده و نظریه در بین مردم رای لازم را کسب کرد بنابراین کسانی باید در کنار رئیس جمهور منتخب قرار بگیرند که با این ایده و نگاه موافق باشند؛ اگر قرار است ما ژنرال‌های مختلف را با نگاه های مختلف کنار هم بچینیم قطعا این مسئله به مانند کشتی خواهد بود که ملوان های مختلف آن را هدایت خواهند کرد و در این صورت به مقصد نخواهیم رسید.

کد خبر: ۹۶٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha