۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی دشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خبر داد

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی دشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی

بوشهر- نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی دشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

غلامرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های برقرسانی در استان بوشهر باشتاب و کیفیت مطلوبی در دست انجام است و امیدوارم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های برقرسانی هستیم و با تامین به موقع اعتبارات امیدواریم در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: در یکماه اخیر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه برقرسانی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بخشی از مشکلات این حوزه برطرف شده است.

نصیری از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی دشتی برای تامین انرژی پاک خبر داد و گفت: با تلاش و فعالیت شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، طرح بزرگ ۲ مگاواتی نیروگاه خورشیدی به منظور تامین انرژی پاک و سالم و همچنین در راستای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: همچنین طرح بزرگ و ارزشمند خط ۴۰۰ کیلوولت پارس - عسلویه - کوشکنار نیز با اعتبار بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر افزود: این خط به طول ۷ هزار متر در کلیدخانه نیروگاه عسلویه به بهره‌برداری رسیده که گامی در راستای بهبود وضعیت برق و کاهش خاموشی‌هاست.

کد خبر: ۹۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha