۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
۶۶۵ واحد صنفی در سامانه توسعه تجارت استان همدان ثبت شدند
معاون استاندار همدان:

۶۶۵ واحد صنفی در سامانه توسعه تجارت استان همدان ثبت شدند

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به ثبت نام ۶۶۵ واحد صنفی در سامانه توسعه تجارت استان افزود: واحدهای صنفی باید هرگونه معامله و موجودی اجناس خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ ظاهر پورمجاهد در ستاد تنظیم بازار استان همدان سرپیچی واحدهای مرغداری و کشتارگاه ها از قوانین را تخلف دانست و هشدار داد: این واحدها باید در هنگام خرید و فروش محموله های مرغ، فاکتور صادر کرده و در سامانه جامع انبارها ثبت کنند و گرنه مجازات می‌شوند.

وی ادامه داد: عوامل دخیل در چرخه تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ در سراسر استان همدان باید با نظم و دقت به وظایف خود عمل کنند تا مشکلی برای این اقلام مصرفی مردم به وجود نیاید.

پورمجاهد با بیان اینکه تامین مرغ استان همدان با جهاد کشاورزی و توزیع آن با سازمان صمت است، تاکید کرد: کشتارگاه‌ها باید وظیفه خود را در توزیع گوشت به خوبی ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: واحدهای مرغداری باید در موقع فروش مرغ فاکتور صادر کرده و آن را در سامانه توسعه تجارت استان ثبت کنند و کشتارگاه‌ها نیز باید این فرایند را طی کنند.

پورمجاهد به مرغداری ها و کشتارگاه های استان هشدار داد عدم صدور فاکتور جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: قیمت مرغ زنده در بازار برای مصرف کننده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و عرضه بالاتر از این نرخ تخلف محسوب می شود.

وی تاکیدکرد: در حال حاضر کمبودی در تامین و توزیع مرغ نداریم و درصورت نیاز از سهمیه مرغ وارداتی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۹۶٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha