۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
بررسی قیمت گوشی شیائومی | هفته دوم خرداد ۱۴۰۰

بررسی قیمت گوشی شیائومی | هفته دوم خرداد ۱۴۰۰

شیائومی تلفن‌های خود را با چندین نام تجاری از جمله Mi، Redmi، Pocophone و Black Shark به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش بازار، قیمت گوشی شیائومی به علت سیاست فروش خاص این برند و حفظ حاشیه سود کمتر در محصولات مختلف آن، به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت خرید گوشی شیائومی تبدیل شده است که امروزه شاهد فراگیری محصولات این شرکت در بازارهای مختلف، پس از فتح بازار بزرگ شرق آسیا، هستیم. در این مقاله با ما باشید تا به مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی بپردازیم و این محصولات را در بازه‌های قیمتی مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

شیائومی تلفن‌های خود را با چندین نام تجاری از جمله Mi، Redmi، Pocophone و Black Shark به بازار عرضه می‌کند. تلفن های Mi با نام تجاری برندهای متوسط ‌منتشر می‌شوند در حالی که Redmi یک سری اقتصادی از این برند است. به همین ترتیب، سری‌های Black Shark و Pocophone با تمرکز بر روی بازی توسط این برند برای گیمرها ارائه می‌شود که نباید آن‌ها را نیز دست کم بگیرید.

با این مقدمه می‌خواهیم در این مقاله به قیمت گوشی شیائومی در رنج‌های مختلف قیمتی بپردازیم که می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای کسانی باشد که قصد خرید تلفن از برند شیائومی براساس بودجه‌ای که دارند، در نظر گرفته شود؛ بنابراین تا انتهای مقاله با ما باشید تا در این بازه‌های قیمتی که می‌توان آن‌ها را در سه دسته گوشی‌های شیائومی اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار تقسیم بندی نمود، مدل‌های مختلف را براساس قیمت آن‌ها دسته بندی نماییم.

گوشی شیائومی زیر ۳ میلیون تومان
در قسمت اول برای بررسی قیمت گوشی شیائومی و مدل‌های مختلف و اقتصادی آن، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد که عبارتند از:

· Xiaomi Redmi ۹A: اولین گوشی اقتصادی از برند شیائومی، گوشی ردمی ۹ ای نام دارد که قیمت این مدل در حدود ۲.۲۲۵.۰۰۰ تومان می‌باشد. از جمله مشخصات مهم این مدل می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی، رام ۲ گیگابایت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و همچنین دوربین عقب ۱۳ و جلو ۵ مگاپیکسلی آن اشاره نمود.

· Xiaomi Redmi ۸A: دومین مدل در این دسته، ردمی ۸ ای نام دارد که در سه مدل ۲، ۳ و ۴ گیگابایت (رام) ارائه شده است که به ترتیب قیمت گوشی شیائومی مدل ۸A در این مدل‌ها عبارتند از: ۲.۴۲۵.۰۰۰ تومان و ۲.۶۰۰.۰۰۰ و ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان. از مشخصات این مدل می‌توان به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، دوربین ۱۲ عقب و ۸ جلو و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره نمود.

· Xiaomi Redmi ۹C: گوشی ردمی ۹ سی یکی از مدل‌های پرطرفدار در بین تلفن‌های همراه شیائومی است که در گروه محصولات اقتصادی این برند قرار می‌گیرد. این مدل با قیمت ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان ارائه می‌گردد. از مشخصات این مدل می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ، رام ۲، ۳ و ۴ گیگ، دوربین سه‌گانه ۱۳+۵+۲ با دوربین سلفی ۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره نمود. قیمت مدل Redmi ۹c در مدل ۳ گیگابایت ۲.۹۲۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

بررسی قیمت گوشی شیائومی | هفته دوم خرداد ۱۴۰۰

گوشی شیائومی در بازه ۳ تا ۶ میلیون تومان
بازه قیمتی در حدود ۳ تا ۶ میلیون‌ تومان را می‌توان شامل مدل‌هایی دانست که فروش بیشترین گوشی‌های شیائومی را در بازارهای داخلی و خارج تجربه کرده‌اند. قیمت گوشی شیائومی در این بازه قیمتی برابر است با:

· Xiaomi Redmi ۸: ردمی ۸ با فاصله کمی از قیمت ۳ میلیون‌تومان، در دو مدل ۳ و ۴ گیگابایت رام عرضه شده است که قیمت روز گوشی این دو نسخه در بازار در حدود ۳.۱۵۰.۰۰۰ و ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. از مشخصات مهم این مدل می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین دوگانه ۱۲+۲ و سلفی ۸ مگاپیکسلی و همچنین صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچ آن اشاره نمود.

· Xiaomi Redmi Note ۹: مدل ردمی نوت ۹ یکی از گوشی‌های پرطرفدار در این بازه قیمتی است که در مدل‌های مختلفی ارائه شده است. قیمت گوشی نوت ۹ شیائومی در مدل ۴ گیگابایت رام ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان و در مدل ۳ گیگابایت رام ۳.۷۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. از مشخصات مهم این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ، دوربین چهارگانه ۴۸+۸+۵+۲ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره نمود.

· Xiaomi Poco M۳: اگر قصد خرید یک گوشی در بازه چهار میلیون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مدل پوکو ام ۳ از برند شیائومی را در نظر بگیرید. قیمت گوشی شیائومی در مدل پوکو ام ۳، با رام ۴ گیگابایت ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه ۴۸+۲+۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ می‌باشد.

· Redmi Note ۸: قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ در مدل ۴ گیگابایت رام ۴.۶۰۰.۰۰۰ تومان و در مدل ۶ گیگابایت رام، در حدود ۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. این مدل پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

· Xiaomi Note ۸ Pro: قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو که دومین مدل پرفروش در سال ۲۰۱۹ از برند شیائومی است، در نسخه رام ۶ گیگابایتی ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان و در نسخه ۸ گیگابایتی ۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین چهارگانه ۶۴+۸+۲+۲ و سلفی ۲۰، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی آن اشاره نمود.

بررسی قیمت گوشی شیائومی | هفته دوم خرداد ۱۴۰۰

گوشی‌های شیائومی در بازه ۶ تا ۱۰ میلیون
بازه قیمی ۶ تا ۱۰ میلیون‌ تومان همواره بهترین مدل‌های گوشی را از برندهای مختلف در خود جای داده است. گوشی‌های برند شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شما می‌توانید مدل‌های جذابی را در این دسته بیابید. از جمله مدل‌هایی که در بازه قیمتی ۶ تا ۱۰ میلیون ‌تومان قرار دارند، می‌توان گفت:

· Xiaomi Redmi Note ۹ Pro: ارزان‌ترین گوشی موبایل در این بازه قیمتی، گوشی Xiaomi Note ۹ Pro است که در دو مدل ۶ و ۸ گیگ رام ارائه شده است و دارای ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری می‌باشد. قیمت گوشی نوت ۹ پرو با رام ۶ گیگابایت در حدود ۶.۳۰۰.۰۰۰ تومان تخمین زده می‌شود.

· Xiaomi Redmi Note ۱۰: گوشی ردمی نوت ۱۰ در دو مدل ۴ و ۶ گیگابایت در بازار وجود دارد که به ترتیب دارای قیمت ۵.۴۸۰.۰۰۰ تومان و ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه ۴۸+۸+۲+۲، دوربین سلفی ۱۳، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ می‌باشد.

· Xiaomi Poco X۳ Pro: Poco X۳ Pro یک مدل تمام عیار است که در سال ۲۰۲۱ ارائه شده است و اکنون می‌توانید آن را در دو نسخه رام ۶ گیگابایت با قیمت ۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان و رام ۸ گیگابایت با قیمت ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان تهیه نمایید. از مشخصات قدرتمند این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ، دوربین چهارگانه ۴۸+۸+۲+۲ و سلفی ۲۰ مگاپیکسل و همچنین باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.

خرید گوشی شیائومی
اگر قصد خرید گوشی هوشمند شیائومی را دارید، توصیه می‌کنیم از لیستی که در قسمت بالا بیان کردیم با توجه به بودجه‌ای که برای خرید گوشی شیائومی در نظر گرفته‌اید، مدل‌های مختلفی را انتخاب کرده و در نهایت اقدام به جستجو مشخصات کامل آنها نمایید. این مقاله می‌تواند به شما در انتخاب گوشی‌ همراه بسیار کمک کند تا بتوانید مدل مناسبی را با توجه به قیمت گوشی شیائومی در بازار داخلی تهیه نمایید.

 همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گوشی شیائومی و یا سایر برندها از وب سایت موبایل کمک استفاده نمایید. موبایل کمک یک  وب سایت اینترنتی فعال در زمینه تعمیرات موبایل و همچنین فروش انواع مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند از برندهای معتبر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید، مشاوره و آگاهی از قیمت گوشی‌های هوشمند برند شیائومی و سایر برندها، با پشتیبانی وب سایت موبایل کمک تماس حاصل فرمایید.   موبایل کمک  یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای تأمین قطعات موبایل  نیز هست که دارای ۸ سال سابقه فعالیت در این زمینه است.

کد خبر: ۹۵٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha