۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
جانمایی ۱۲۶۰۰ واحد مسکن ملی در پردیس/ ساخت ۳هزار واحد آغاز شد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

جانمایی ۱۲۶۰۰ واحد مسکن ملی در پردیس/ ساخت ۳هزار واحد آغاز شد

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از جانمایی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت سه هزار واحد نیز هم اکنون آغاز شده است.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار از جانمایی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد در پردیس در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود: از این میان ۱۰ هزار واحد در قالب تعاونی‌ها بوده است و سه هزار واحد نیز اکنون در حال ساخت است.

وی در پاسخ به این سوال که «مشکلات عمده ای در تامین زیرساخت مسکن مهر در پردیس وجود دارد، آیا فکر نمی کنید، افزوده شدن مسکن ملی کمبود زیرساخت ها را بیش از پیش نمایان می‌سازد؟» گفت: تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان پردیس برای اجرای طرح‌های عمرانی زیر ساخت شهری هزینه شده است، که طرح انتقال آب از سد لتیان عمده ترین اقدام در حال اجرا است و نیز در بحث درمان نیز دو بیمارستان امادئه تحویل داریم و عملیات اجرایی مترو پردیس نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از جذب سرمایه و دعوت سرمایه گذاران برای افزایش سرانه‌های مختلف پردیس در بخش‌های آموزشی، مذهبی، درمانی، امنیتی، تجاری و فضای سبز خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخت تمامی پروژه‌های روبنایی در پردیس خواهیم بود.

کد خبر: ۹۵٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha