۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
رسیدگی به مناطق محروم در اولویت نهادهای انقلابی است
رئیس بنیاد مستضعفان:

رسیدگی به مناطق محروم در اولویت نهادهای انقلابی است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: راه طولانی در پیش داریم و تلاش بیشتری باید انجام شود تا از وضعیت‌های کارآمد و باکیفیت بیشتر بهره ببریم و عقب ماندگی سال‌های اخیر به دست دانشمندان و جوانان کشور جبران شود.

به گزارش بازار، پرویز فتاح در حاشیه مراسم جایزه ملی تعالی و پیشرفت در جمع خبرنگاران افزود: رسیدگی به مناطق محروم در اولویت نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان بوده و حتی در بعضی نقاط نیز کشور را بی نیاز کرده است.

فتاح با اشاره به اینکه ۵ سال است جایزه ملی تعالی و پیشرفت برگزار می‌شود، اما شرایط پارسال به دلیل کرونا و تحریم سخت بوده است گفت: خوشبختانه نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری، هم تولید بالا و هم کیفیت مناسب داشته اند و مقامات دولتی و اهل فن نیز این افزایش تولید و ارتقای کیفیت را رصد می‌کردند.

وی به شرکت نفت بهران که در این دوره موفق شد تندیس بلورین کسب کند افزود: با افتخار، اعلام می‌کنم جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشورهای دنیاست که از نظر روانکارها (هواپیما، ماشین‌های سنگین و سبک و کارخانجات) خودکفاست و ما نیازی به واردات روانکار نداریم و حتی جزء صادر کنندگان آن به کشورهای اروپایی هستیم.

فتاح گفت: شرکت دیگر بنیاد مستضعفان به نام جنرال مکانیک نیز که امروز موفق شد تندیس بلورین را دریافت کند با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا تونل البرز را در آزادراه تهران- شمال به طول ۶/۵ کیلومتر ساخته است که اواخر تیرماه افتتاح خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: با اطمینان می‌گویم در سطح بنیاد مستضعفان، نیازی که باعث توقف کارها شود، وجود ندارد و خبرهای خوبی در آینده در زمینه شکست تحریم از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد خواهید شنید.

کد خبر: ۹۵٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha