۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
اختصاص اعتبار مستقل به راه آهن ملایر - همدان| خدمات نظام بازگو شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبرداد:

اختصاص اعتبار مستقل به راه آهن ملایر - همدان| خدمات نظام بازگو شود

همدان - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار مستقل به راه آهن ملایر - همدان خبر داد و گفت: ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با تاکید بر خدمت به مردم، حمایت از سرمایه گذار و پرهیز از حاشیه ها؛ گفت: استان همدان به شکل یک شبکه به هم پیوسته در مسیر توسعه است.

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان، راه آهن، پارک علم و فن آوری در استان همدان در حال اجراست، گفت: برای راه آهن ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد و برای راه آهن ملایر همدان اعتبار مستقل اختصاص داده شد.

حاجی بابایی در ادامه بابیان اینکه دولت آینده بر اساس گفته های رئیس جمهور منتخب، دولت حزبی و جناحی نیست و سعی در خدمت بیشتر و اعتماد سازی بین مردم و حاکمیت دارد؛ گفت: باید در کنار انتقادات، خدمات نظام برای مردم گفته شود تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

همدان از کم حاشیه ترین استانهاست و وحدت و همدلی خوبی بین همه مجموعه ها وجود دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همدان از کم حاشیه ترین استانهاست و وحدت و همدلی خوبی بین همه مجموعه ها وجود دارد.

اختصاص اعتبار مستقل به راه آهن ملایر - همدان / خدمات نظام بازگو شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه توسعه استان همدان در مسیر خوبی قرار دارد، گفت: این روند با قدرت ادامه دارد و نباید به بعضی شایعه ها که همیشه بعد از انتخابات مرسوم است توجه کرد.

وی به ساخت بیمارستان در همدان اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مرکز آموزشی درمانی اکباتان شهر همدان شتاب خوبی گرفته و هم اکنون ۳۰۰ نفر در عملیات ساخت و ساز این بیمارستان مشغول به کار هستند. 

وی با بیان اینکه تا چهار ماه آینده این طرح به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: این مرکز آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که بخش بزرگی از نیازهای درمانی استان را برطرف می کند. 

مجمع نمایندگان مسائل استان همدان را رصد می کند و اجازه حاشیه نمی دهد
علیرضا شهبازی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان مسائل استان همدان را رصد می کند و اجازه حاشیه نمی دهد، گفت: مدیران استان همدان باید در جذب سرمایه گذار تلاش بیشتری داشته باشند و زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کنند

وی با تاکید بر اینکه باید روند اجرای طرح های توسعه ای در شهرستان نهاوند شدت گیرد بر لزوم توجه به پیشرفت شهرستان ها تاکید کرد.

منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مردم در انتخابات حماسه آفریدند و ما وظیفه داریم اعتماد مردم را با کار و تلاش جبران کنیم، گفت: حضور فعال چند نفر از نمایندگان استان همدان در کمیسیون بودجه مجلس یک فرصت است

فتح اله توسلی با اشاره به اینکه شهرهای استان همدان باید براساس نیاز توسعه پیدا کنند و در توزیع اعتبارات عدالت رعایت شود، افزود: ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی دو شهرستان کبودرآهنگ و بهار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اعتبارات هزینه ای استان همدان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی این استان یک هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان است

استاندار همدان نیز در این شورا از رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی استان همدان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای استان همدان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی این استان یک هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان است.

سیدسعید شاهرخی بابیان اینکه اعتبارات عمرانی استان همدان ۱۴۰ درصد و اعتبارات هزینه ای استان ۵۶ درصد رشد داشته است، افزود: امسال دو هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان پروژه ملی در استان همدان داریم که نسبت به سال قبل ۲۰۵ درصد رشد داشته است.

اختصاص اعتبار مستقل به راه آهن ملایر - همدان / خدمات نظام بازگو شود

وی در ادامه با بیان اینکه تغییر دولت هیچ تاثیر منفی بر عزم راسخ مدیران استان همدان برای خدمت رسانی به مردم نخواهد داشت، اظهار کرد: برنامه ای ۹۰ روزه برای توسعه استان همدان تدوین شده و درحال اجرا است

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با برنامه در مسیر پیشرفت است گفت: باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کرد و این اقدام در اولویت است

شاهرخی با یادآوری اینکه همدان از استان های موفق کشور در جذب اعتبارات ملی است، ادامه داد: کارهای شروع شده بسیاری در استان همدان داریم که در ماه های آینده آنها را به بهره برداری می رسانیم.

۲۰۰ پروژه بزرگ در استان همدان در دست اجراست
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ پروژه بزرگ در استان همدان در دست اجراست که تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: به عهدی که با مردم بستیم وفاداریم و تا لحظه آخر تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت شستا در استان همدان یک کار بزرگ و بی نظیر در استان است

وی با بیان اینکه خدمات و کارهای بزرگی در این دولت انجام شد که رای گذاری خوبی برای دولت جدید است، گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت شستا در استان همدان یک کار بزرگ و بی نظیر در استان است.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه راه آهن انقلاب بزرگی در استان همدان انجام شد و ردیف راه آهن ملایر در بودجه مستقل دیده شده است، گفت: کارهای بزرگ و ریل گذاری خوبی در این سال ها برای توسعه استان همدان انجام شد که کمک بزرگی به ادامه توسعه استان همدان در دولت جدید است.

کد خبر: ۹۵٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha