۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
تولید ۲۰ میلیون بشکه میعانات گازی در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد:

تولید ۲۰ میلیون بشکه میعانات گازی در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی

بوشهر- موذنی مدیر پالایشگاه فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی از تولید ۲۰ میلیون بشکه میعانات گازی در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی خبر داد.

محمدشفیع موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی شامل فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی است و نقش مهمی در تولید گاز و میعانات گازی و همچنین تولید اتان و پروپان دارد.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده که مجموعه مجتمع گازی و بویژه پالایشگاه سوم این مجتمع با توان متخصصان داخلی و با تکیه بر دانش بومی برای تحقق شعار سال گام برمی‌دارد.

مدیر پالایشگاه فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر با وجود موانع متعدد از جمله شیوع گسترده ویروس کرونا و تحریم‌های بین‌المللی، با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان این پالایشگاه در گرمای بی‌سابقه هوا، شاهد افزایش کمی و کیفی تولیدات در این فازها هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

موذنی تصریح کرد: در یکسال اخیر بیش از ۱۷ میلیارد متر مکعب گاز در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی، شیرین سازی و به شبکه سراسری ارسال شده است که نشان دهنده نقش این پالایشگاه در تولید گاز کشور است.

مدیر پالایشگاه فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی از تولید ۲۰ میلیون بشکه میعانات گازی در فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی خبر داد و گفت: در یکسال اخیر و بر اساس آمار موجود بیش از ۲۰ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه فاز ۴ و ۵ تولید شده است.

وی یادآور شد: تولید بیش از ۷۹۰ هزار تن اتان و همچنین تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن پروپان نیز از دیگر موفقیت‌های این پالایشگاه در یکسال اخیر است.

کد خبر: ۹۵٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha