۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن مهر پردیس هزینه شده است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن مهر پردیس هزینه شده است

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس هزینه شده و سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز جهت تکمیل طرح ها مورد نیاز است.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز عملیات احداث مترو پردیس در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: عملیات احداث مترو پردیس چهار سال به طول خواهد انجامید، طول خط مترو ۲۲ کیلومتر است که ۷۰۰ متر آن به صورت پل روی زمین و مابقی زیرزمین در عمق ۷۲ متری احداث خواهد شد.

وی نرخ رشد جمعیت پردیس را بالاترین نرخ در کل کشور دانست و افزود: تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده و سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز جهت تکمیل طرح ها مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین در خصوص نیازهای درمانی این شهر نیز گفت: هم اکنون دو بیمارستان آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده است و ما در انتظار حضور مسئولان این حوزه و استقرار کادر درمان هستیم و در همین راستا از حضور بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز استقبال می‌کنیم و مکاتباتی نیز در این مورد انجام شده است و منتظر اعلام نظر سازمان هستیم.

کد خبر: ۹۵٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha