۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
بارش‌ باران در مناطق غربی و مرکزی کشور
سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش‌ باران در مناطق غربی و مرکزی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت و گفت: امروز سامانه بارشی که طی روزهای گذشته وارد کشور شده بود، همچنان در مناطق غربی، جنوب غرب و تا حدودی در مرکز کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهد و شاهد ادامه بارش‌ها در این مناطق خواهیم بود.

ضیائیان افزود: شدت بارش‌ها در استان‌های ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمر و غرب اصفهان خواهد بود.

او با بیان اینکه امروز برای شمال غرب کشور نیز بارش‌های پراکنده‌ ای پیش بینی می شود، افزود: برای روز دوشنبه بارش‌های پراکنده ای در سطح کشور خواهیم داشت که این بارش‌ها عمدتا در سمت شمال شرق و شمال غرب خواهد بود.

وی با بیان این که از اواخر روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می شود، تصریح کرد: این سامانه بارشی، بارش‌های جدیدی را در نیمه غربی کشور ایجاد خواهد کرد. نقشه های امروز نشان از این دارد که روز چهارشنبه تهران نیز بارانی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای تهران ۱۲ درجه و بیشینه دمای هوا ۲۱ درجه بوده است.

ضیائیان گرمترین و سردترین مراکز استان ها را این گونه برشمرد و گفت: ارومیه با ۳ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان و بوشهر با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان طی ۲۴  ساعت گذشته بوده‌اند.

کد خبر: ۹٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha