۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
ورود مجلس به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس خبر داد

ورود مجلس به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

شاوردیان، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بررسی دلایل حوادث واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و اتوبوس مسافربری در محور شهرستان تفت در دستور کار این کمیسیون قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، آرا شاوردیان ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و اتوبوس محور شهرستان تفت، گفت: یکی از وظایف کمیسیون عمران مجلس نظارت بر وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی کشور است تا مسائل رفع و بستر مناسبی برای حمل و نقل فراهم شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت نیاز و موافقت هیات رئیسه کمیسیون عمران تعدادی از اعضای کمیسیون به صورت میدانی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران بازدید می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش حاصل از نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران و یا نمایندگان استان آذربایجان غربی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در صحن کمیسیون قرائت و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بررسی کیفیت خودروها و جاده‌ها همواره در دستور کار کمیسیون‌های صنایع و معادن و عمران قرار داشته است. در شرایط فعلی لازم است تا نشست مشترکی در خصوص کیفیت وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی بین دو کمیسیون عمران و صنایع و معادن برگزار و کارگروهی در این خصوص تشکیل شود.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha