۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران
با صدور پیامی صورت گرفت؛

دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا کمیته رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها بررسی و دستورات لازم ابلاغ شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستور ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه دریافتی، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پرتلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند، ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری‌ها و به‌ویژه خانواده‌های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان سانحه، دستور ویژه‌ای را برای بررسی علل سانحه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

کد خبر: ۹۵٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha