۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
۱۲۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان همدان احیا شد
معاون استاندار همدان:

۱۲۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان همدان احیا شد

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از احیای ۱۲۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد تسهیل استان همدان از احیای ۱۲۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۳ طرح صنعتی مشکل دار شناسایی شده و دستور احیای آنها صادر شده است.

پورمجاهد با بیان اینکه پنج طرح تولیدی و صنعتی که مشکل داشتند در این نشست مطرح و دستور کار جلسه قرار گرفت، گفت: مدیران واحد های صنعتی باید مشکلات را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند و ستاد تسهیل ظرف یک هفته تا۱۰روز پاسخگو خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می شود. 

وی گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار ، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می کند.

کد خبر: ۹۵٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha