۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
 مشکلات ۲۱ واحد تولیدی در زنجان مورد بررسی قرار گرفت
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مشکلات ۲۱ واحد تولیدی در زنجان مورد بررسی قرار گرفت

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در کمیته احیاء مشکلات ۲۱ واحد تولیدی در حوزه‌های بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و تامین مواد اولیه مورد بررسی قرار گرفت و به چرخه تولید بازگشت.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان به خوبی برگزار می شود،گفت: در سالجاری این شورا با قوت بیشتری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمیته احصاء مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به خوبی فعالیت می کند،اظهار کرد: در کمیته احیاء مشکلات  ۲۱ واحد تولیدی در حوزه‌های بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و تامین مواد اولیه مورد بررسی قرار گرفت و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: با کمک کمیته احیاء اتاق بازرگانی زنجان مجموعه‌های راکد به چرخه تولید بازگشته و تعدادی دیگر نیز به ستاد تسهیل و مرکز فوریت‌های سازمان صمت ارجاع داده شدند.

یگانه فرد تاکید کرد: با هماهنگی دادستان  پنج پرونده اختلافی واحدهای صنعتی که با موانع مواجه شده بودند جهت بررسی و اعلام نظر کارشناسی به اتاق بازرگانی ارجاع و مورد بررسی و پیگیری کارشناسی قرار گرفته  است.

وی گفت: طی سالجاری هم برای رونق تولید در استان واحدهای تولیدی و صنعتی باید با برنامه ریزی و مدیریت درست شناسایی و مشکلات شان حل شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان و واحدهای تولیدی آماده همکاری با شرکت‌های توزیع برق برای گذر از شرایط پیک مصرف و بحرانی است،ابراز داشت: برای قطعی برق و تعدیل مصرف آن برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته و خسارت‌های آن را به حداقل رساند و باید فعالیت ماینرها در استان مورد تاکید قرار گیرد.

کد خبر: ۹۵٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha