۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
 بندرامیرآباد نقطه وصل کریدور شمال - جنوب است/ بازدید ۳ وزیر از بندر
در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد مطرح شد:

بندرامیرآباد نقطه وصل کریدور شمال - جنوب است/ بازدید ۳ وزیر از بندر

ساری - وزیر راه و شهرسازی از منطقه ویژه اقتصادی و بندرامیرآباد به عنوان نقطه اتصال کریدور شمال - جنوب یاد کرد.

 به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در بازدید از بندر امیرآباد با اشاره به نقش مهم و ویژه منطقه اقتصادی و بندر امیرآباد به عنوان نقطه اتصال کریدور شمال - جنوب اظهار داشت: توسعه بندر و راه دسترسی آن باید مورد توجه قررا گیرد و وزارت راه نیز در این زمینه برنامه ریزی کرده است.

وی با عنوان اینکه اسکله رورو بندر امیرآباد به زودی افتتاح می شود یادآور شد: برای توسعه صادرات از طریق بندر امیرآباد نیازمند سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران است و باید با جدیت در آن ورود پیدا کرد.

وزیر راه با بیان اینکه باید با جذب سرمایه گذاری مناسب برای توسعه اشتغال گام برداریم، اشتغال و مسکن را دو دغدغه مهم مردم برشمرد و گفت: برنامه ریزی خوبی در حوزه مسکن صورت گرفته است.

اسلامی، ایمن کردن راه ها را از جمله برنامه ها و تلاش های وزارت راه عنوان کرد و گفت: از اینرو توسعه راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر وزیر راه، وزرای اقتصاد و امور دارایی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در مناطق عملیاتی بندرامیرآباد از امکانات بندری ، دریایی و لجستیکی ، نحوه تخلیه و بارگیری و از سرمایه گذاری های واقع در اراضی پسکرانه این بندر بازدید می کنند.

کد خبر: ۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha