۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
دولت سیزدهم برای کسری بودجه فکری اساسی کند| لزوم حمایت‌های بیمه‌ای و مالیاتی از تولید
نماینده مردم تهران در گفتگو با بازار:

دولت سیزدهم برای کسری بودجه فکری اساسی کند| لزوم حمایت‌های بیمه‌ای و مالیاتی از تولید

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در سال جاری فوریت هایی در بودجه سالیانه داریم تا امسال را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

مالک شریعتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اولویت های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم باید برای مباحثی همچون تورم و رکود اقتصادی چاره اندیشی کند.

وی با بیان اینکه کسری بودجه مهمترین عامل رکود اقتصادی و تورم است، بیان داشت: حتما باید دولت آینده برای کسری بودجه سالیانه فکری اساسی کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: در سال جاری فوریت هایی در بودجه سالیانه داریم که بالاخره امسال را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم اما به هر حال باید برای سند بودجه سال آینده یک تفاوت های جدی را برای ارائه لایحه بودجه دنبال کنیم تا کسری بودجه زیادی که در لایحه ۱۴۰۰ بود، تکرار نشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم باید در کوتاه مدت حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی را در دستور کار خود قرار دهد چراکه این مسئله می تواند نتیجه بخش باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم باید حمایت از تولید را مدنظر قرار دهد، اظهارداشت: همچنین باید حمایت های ویژه از تولید اعم از کمک هایی در بیمه و مالیات برای تولید کنندگان و بردن مالیات به بخش غیر مولد و خدمات مدنظر قرارگیرد.

وی تصریح کرد: همچنین دولت آینده باید مباحث مربوط به بخش مسکن را مدنظر قرارداده و در بخش مسکن مبحث بافت های فرسوده را در اولویت قرار دهد تا هم اشتغال ایجاد شده و هم بافت شهری اصلاح شود.

کد خبر: ۹۵٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha