۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
آقای روحانی انتخابات تمام شد؛ دستور دهید قیمت ها پایین بیاید
نماینده مردم سنقر در مجلس:

آقای روحانی انتخابات تمام شد؛ دستور دهید قیمت ها پایین بیاید

حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور انتخابات تمام شده است دستور دهید قیمت ها را پایین بیاورند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (۳۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: حقیقتا ملت کار را تمام کرد، با وجود تبلیغات رسانه ای دشمنان از ماه ها قبل برای شرکت نکردند در انتخابات، فشارهای اقتصادی فراوان بر مردم از نابسامانی ها بازار مرغ گرفته تا قطعی برق و گرانی های سیاسی، در این شرایط خاص کرونایی، جفای مجریان که با تاخیر با شروع رای گیری، دیر راه انداختن سامانه شوراها و گره زدن آن به انتخابات ریاست جمهوری، سوال در مردم که برای شرکت از انتخابات ریاست جمهوری آمده اید یا شوراها، و گرنه آمار مشارکت بیش از این ها بود.

نماینده مردم سنقر در مجلس بیان کرد: به هر حال ملت سنگ تمام گذاشت هم در حضور و هم در انتخاب اصلح که فردی جهادی، فساد ستیز، حامی تولید و صنعت و اهل تعامل عزتمند با دنیا را انتخاب کردند یعنی حضرت آیت الله رئیسی. ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای ایشان، تبریک واقعی از آن ملت و رهبر معظم انقلاب است که دولت بتواند در خدمتگذاری سنگ تمام برای مردم عزیز بگذارد.

وی اظهار داشت: جا دارد از مردم عزیز شهرستان سنقر و کولیایی که با مشترک حدود ۷۰ درصدی که افتخار آفریدند تقدیر کنم و بیش از ۷۰ درصد به حضرت آیت الله رئیسی رای داده اند.

این نماینده مجلس گفت: جناب روحانی با کاهش قیمت ارز باز در بازار شاهد افزایش قیمت ها هستیم، افزایش قیمت در کالاها و خدمات یعنی بی تدبیری و ناکارآمدی دولت در تنظیم بازار و فشار بر مردم، با نگاه بر عدم حضور برای انتخابات که ملت پاسخ دندان شکن داد، آقای رئیس جمهور انتخابات تمام شده است دستور دهید قیمت ها را پایین بیاورند.

حسینی کیا افزود: وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور بارش تگرگ ۵ هزار هکتار از اراضی روستای های حوزه انتخابیه بنده را کاملا از بین برد، نسبت به جبران فوری اقدامات لازم است ازمنابع ستاد بحران اقدام لازم به عمل بیاید، مردم حتی قدرت خرید بذر برای سال آینده را ندارند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی نزدیک به ۱۳۰ کیلیومتر راه خاکی روستایی داد مردم این منطقه و سامان را درآورده است، نیازمند به توجه ویژه به این منطقه است. وزیر ارتباطات ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته هنوز برخی از مناطق این شهرستان فاقد اینترنت و حوزه ارتباطی است، به امید خدا با تدبیر شما این مشکل حل شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: وزیر نیرو وجود دو سد در شهرستان سنقر و عدم تخصیص مناسب آب برای کشاورزی داد همه کشاورزان را در آورده است، آقای وزیر هیچ توجیهی ندارد که آب پشت سد می ماند ولی به کشاورزان نمی دهیم، این تدبیر نیست بلکه خیانت به کشاورزان منطقه است.

حسینی کیا گفت: وزیر کشور بخش شدن ماوله معطل مانده است چرا پیگیری نمی شود چرا خواسته به حق مردم محقق نمی شود، هر چی پیگیری می کنیم صدایمان به جایی نمی رسد شما بیاید دست های پیدا و نا پیدا خائنین را که نمی گذارند این بخش محقق شود به مردم بگید. مردم در کاهش قمیت گندم و دام علوفه گلایه دادند اما مردم این بار گل کاشتند و در انتخابات حضور اثربخشی داشتند.

کد خبر: ۹۴٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha