۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
لزوم ثبت اطلاع فروش تولیدکنندگان سیمان استان بوشهر در سامانه جامع تجارت
معاون صمت بوشهر تاکید کرد

لزوم ثبت اطلاع فروش تولیدکنندگان سیمان استان بوشهر در سامانه جامع تجارت

بوشهر- معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بوشهر بر لزوم ثبت اطلاع فروش تولیدکنندگان سیمان استان بوشهر در سامانه جامع تجارت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالقاسم محمدزاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست با تولیدکنندگان مواد معدنی در استان بوشهر اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، همه باید در راستای افزایش تولید و تحقق عملی شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: تامین سیمان مورد نیاز استان، باید مهم‌ترین اولویت تولیدکنندگان باشد و در این مسیر انتظار داریم اهتمام لازم را داشته باشید.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بوشهر در ارتباط با ثبت اطلاعات فروش سیمان در سامانه جامع تجارت نیز خاطر نشان کرد: تولید کنندگان سیمان در استان بوشهر مکلف به ثبت اطلاعات تولید و فروش خود در سامانه جامع تجارت هستند.

محمدزاده تصریح کرد: اجرای ابلاغ ثبت اطلاعات تمامی شرکت‌های تولیدکننده سیمان شامل موجودی اولیه، تولید، فروش، مصرف، ورود و خروج انبار در سامانه جامع تجارت ضروری است.

وی یادآور شد: در راستای اجرای تبصره ۲ دستور ۴ مصوبات یکصد و سی و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار، تمامی شرکت‌های تولید کننده سیمان در استان بوشهر مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات مذکور مطابق برنامه زمان‌بندی و ترتیبات ابلاغی در سامانه‌های جامـع تجارت به آدرس www.ntsw.ir و جامـع انبارها به آدرس www.nwms.ir اقدام کنند.

معاون سازمان صمت استان بوشهر به شفاف سازی عملکرد واحدهای تولید و فروش سیمان اشاره و خاطر نشان کرد: اجرای این دستورالعمل کشوری در استان بوشهر بصورت جدی و با نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی و سازمان صمت استان پیگیری و دنبال خواهد شد.

کد خبر: ۹۴٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha