۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
از محل تبصره ۱۸ بودجه؛

۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سهم این استان از محل موضوع تبصره ۱۸ بودجه ۵۶۰ میلیارد تومان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سهم این استان از محل موضوع تبصره ۱۸ بودجه ۵۶۰ میلیارد تومان بوده که نتیجه تزریق آن به فعالیت‌های تولیدی فراهم شدن زمینه برای اشتغال مردم منطقه است.

وی افزود: هدف از بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اجرای برنامه اشتغال و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی، زنان و اشتغال حمایتی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اهمیت جذب این اعتبار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته باید مسائل و مشکلات فرا روی جذب را اعلام کنند زیرا در صورت عدم جذب منابع به سایر بخش‌ها اختصاص خواهد یافت.

زنگنه گفت: بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه حاوی هشت برنامه تولید و اشتغال یعنی سیاست‌های فعال بازار کار، بافت فرسوده شهری، بخش کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی، شرکت دانش بنیان، صنعت معدن و حمل و نقل ریلی برون شهری بوده که در این میان سهم استان ۵۶۰ میلیارد تومان معادل ۳.۶ درصد از کشور است.

وی بیان کرد: برای شفاف سازی و نظارت بر این بودجه در زمینه اشتغال و تولید وزارت جهاد کشاورزی سامانه سیتا، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی سامانه کارا، وزارت صنعت و معدن سامانه بهین سال و بازآفرینی شهری سامانه‌پایش را راه اندازی کرده‌اند.

کد خبر: ۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha