۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
متروی تهران - مازندران اجرایی می‌شود/ پروژه برقی کردن خطوط ریلی شمال
وزیر راه:

متروی تهران - مازندران اجرایی می‌شود/ پروژه برقی کردن خطوط ریلی شمال

ساری - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه درپی جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه متروی تهران - مازندران هستیم، گفت: با جذب سرمایه گذار این طرح ملی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای طرح اقدام ملی مسکن و عملیات اجرایی تقاطع سه راه جویبار ساری در گفتگو با خبرنگاران، پروژه ریلی متروی تهران - مازندران را از پروژه های حیاتی و ضروری در سطح ملی بیان کرد و گفت: با ورود و جذب سرمایه گذار این پروژه مهم و محوری اجرایی می شود.

وی همچنین درباره پروژه برقی کردن محور ریلی شمال نیز گفت: این پروژه به دلیل برخی مشکلات تاکنون اجرایی نشده و در سفر اخیر به مسکو، قرارداد آن با طرفین خارجی منعقد شده و میزان قرارداد ان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت و عملیاتی شدن ۱۸۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور گفت: از این تعداد در فاز اول دو هزار و ۳۰۰ واحد مربوط به استان مازندران است.

اسلامی با بیان اینکه پروژه مسکن ملی در مراحل مختلف قرار دارد، تصریح کرد: ۶۰ درصد افرادی که در این طرح ثبت نام کردند واجد شرایط نیستند زیرا قبلا از زمین، مسکن و تسهیلات استفاده کردند و اکنون در حال غربالگری و پالایش متقاضیان هستیم.

وی با اشاره به محدودیت زمین در برخی شهرهای بزرگ گفت: بهتر است در این مناطق به سازندگان ساخت مسکن ملی واگذار شود تا بتوانیم از تراکم بیشتر استفاده و از انجایی که متقاضی در طرح مسکن ملی مشخص است امیدواریم تا پایان این طرح دقیق پیش رود.

دو هزار و ۳۰۹ واحد مسکن ملی با حضور محمد اسلامی در مازندران عملیاتی شد.

کد خبر: ۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha