۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
اتصال بوشهر به راه‌آهن سراسری/ ایجاد منطقه لجستیکی تجارت با قطر و بحرین
نامزد انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد

اتصال بوشهر به راه‌آهن سراسری/ ایجاد منطقه لجستیکی تجارت با قطر و بحرین

بوشهر- نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از ایجاد منطقه لجستیکی تجارت با قطر و بحرین خبر داد و گفت: بوشهر نباید یک نفر بیکار و فقیر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه در گفت‌وگو با مردم استان بوشهر از شبکه استانی اظهار داشت: خانه‌دار کردن اقشار مستضعف، مهم‌ترین اولویت دولت اقدام و تحول خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه هر متر مربع ساختمان ۳.۵ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان است، با تاکید بر ایجاد تسهیلات برای خانه‌دار کردن مردم گفت: هر سرپرست خانوار که ۳۰ میلیون تومان آورده به بانک بیاورد، صاحب خانه می‌شود و وثیقه‌اش نیز همان ملکی است که قرار است ساخته شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خاطر نشان کرد: این طرح در اروپا اجرایی شده و مشکل مسکن در آنجا حل شده و با همین فرمول می‌توانیم مشکل خانه‌دار کردن مردم را حل کنیم.

افزایش اختیارات استانداران
رضایی با تاکید بر لزوم افزایش اختیارات استانداران تصریح کرد: در انتخاب استانداران حتما از افراد بومی استان‌ها استفاده می‌کنیم و با افزایش اختیارات استانداران، کاری می‌کنیم که تصمیم‌سازی برای هر استان در داخل همان استان انجام شود.

وی بیان کرد: ازدواج جوانان بسیار ارزشمند است و تسهیلات لازم را برای ازدواج جوانان فراهم کرده و با ایجاد شغل برای آنها، شادی را به خانواده‌ها می‌آوریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه، مردم نباید دغدغه معیشت داشته باشند گفت: توسعه کسب و کار خانگی از اولویت‌های دولت اقدام و تحول در استان‌هاست.

وی افزود: بدون تردید رونق اقتصادی از پایین به بالا باید بجوشد و مردم در تمام مناطق کشور باید در رفاه باشند و برای این کار برنامه‌ریزی لازم در دولت اقدام و تحول انجام شده است.

وی یادآور شد: مساله اصلی من حفظ کرامت خانواده‌های ایرانی است و برای تحقق این مهم، اقتصاد را تغییر اساسی می‌دهم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من همواره به مردم استان بوشهر علاقه داشتم و همیشه دغدغه خدمت‌رسانی به مردم این استان به عنوان کانون انرژی ایران را دارم.

بوشهر نباید فقیر و بیکار داشته باشد
وی به ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: بنادر استان و پارس جنوبی و مرز ارزشمند دریایی با خلیج فارس و موقعیت‌های کشاورزی و گردشگری در استان وجود دارد و بوشهر نباید یک فقیر و بیکار داشته باشد.

رضایی اضافه کرد: ثروت بزرگی در استان بوشهر است و دولت ما برای این استان برنامه‌ریزی کرده است.

وی از اتصال بوشهر به راه‌آهن سراسری خبر داد و گفت: قطار اصفهان، پاتاوه، کهگیلویه را به سمت بوشهر می‌آوریم و رونق اقتصادی ایجاد می‌کنیم.

وی بیان کرد: مشکلات کارگران و معلمان و بازنشستگان را رفع می‌کنیم تا دغدغه معیشت نداشته باشند.

رضایی همچنین به سند توسعه بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: سند پیشرفت اقدام و تحول استان بوشهر را با حضور در استان بوشهر امضا می‌کنم و از مشکلات عبور می‌کنیم.

وی ببان کرد: فاصله بوشهر با کشورهای قطر و بحرین حدود ۲۵۰ کیلومتر است و یک‌منطقه لجستیکی برای تجارت با قطر و بحرین ایجاد می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به جزایر مستقر در استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: ۱۰ جزیره در استان بوشهر است که باید سالی ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و دولت اقدام و تحول برای تحقق این مهم نیز برنامه دارد.

کد خبر: ۹۳٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha