۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
تمام مراکز تفریحی و گردشگری استان ایلام تعطیل است
استاندار ایلام:

تمام مراکز تفریحی و گردشگری استان ایلام تعطیل است

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام مراکز تفریحی و گردشگری استان ایلام تعطیل است، گفت: حضور هیچ مسافری در استان توجیح ندارد.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر شنبه در هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری ایلام از کمک۱۴۰۰ میلیارد تومانی دولت به وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با کرونا خبر داد گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید در این ارتباط پیگیر سهم استان باشد.

وی افزود: تا الان بالغ بر ۶۶۰ میلیون تومان به علوم پزشکی استان کمک شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان تاکید کرد و گفت: این مصوبات برای مردم و مسئولان لازم الاجرا هستند و قصور در این ارتباط پیگیرد قانونی دارد.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی به ویژه صنعت و معدن در جهت تولید مواد و اقلام بهداشتی خواست که با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان مواد و اقلام تولید شده را در اختیار داروخانه ها و مردم قرار دهد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان ایلام خواستار پایش و کنترل جدی مبادی ورودی استان شد و گفت: تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر در مبادی ورودی استان پایش و کنترل شده اند که از این میزان ۱۳ نفر دارای علائم بیماری کرونا بوده اند که قرنطینه و بستری شده اند.

وی در ادامه بر پایش و کنترل پمپ بنزین ها نیز تاکید کرد و گفت: در پمپ بنزین ها بایست موارد پیشگیری از بیماری کرونا با دقت رعایت شود.

استاندار ایلام در ادامه به استخدام نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: دستگاه های متولی در جهت اجرای مصوبه ستاد ملی استخدام پرستاران اقدام نماید و در این راستا تمام دستگاه های اجرایی استان  نیروهایی که آموزش دیده در حوزه بهداشت و درمان هستند را با مشخصات کامل به دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی کنند.

وی ادامه داد: وقتی هتل و رستوران و تمام تاسیسات گردشگری و بوم گردی و مراکز تفریحی را  تعطیل کرده ایم حضور هیچ مسافری در استان توجیح  ندارد و ما اکیدا گفته ایم مسافر به استان نیاید.

کد خبر: ۹٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha