۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
دولت روحانی آینده را هم پیش‌خور کرده است| ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت بعد باقی ماند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

دولت روحانی آینده را هم پیش‌خور کرده است| ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت بعد باقی ماند

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها آقای روحانی چهار چرخ ماشین اقتصاد را پنچر کرد بلکه چرخ های این ماشین را هم درآورد و از روی قله به دره پرتاب کرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار در ارزیابی خود از اقدامات اقتصادی دولت در چهارسال گذشته، گفت: ما یادمان هست که آقای روحانی گفتند که ما کاری می کنیم که مردم به یارانه نیاز پیدا نکنند و اما ما دیدیدم که اینطور نشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر اینکه دوره ما دوره طلایی اقتصاد بود، اظهارداشت: نه تنها آقای روحانی چهار چرخ ماشین اقتصاد را پنچر کرد بلکه چرخ های این ماشین را هم درآورد و از روی قله به دره پرتاب کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی در بخش اوراق نزدیک به ۳۴۰ هزار میلیارد تومان برای دولت بعد بدهی به بار آورده است یعنی آقای روحانی نه تنها ذخایر کشور را نابود کرد بلکه آینده را نیز به فروش رساند.

نقدینگی در کشور وحشتناک است
سلیمی با بیان اینکه دولت روحانی آینده را نیز پیش خور کرده است، بیان داشت: همچنین آقای روحانی در بخش نقدینگی بلایی به سر مردم آورد که حتی خود آقای همتی هم حاضر نیست این به اصطلاح بچه به دنیا آمده را در آغوش بگیرد.

وی اظهارداشت: میزان نقدینگی که به اصطلاح در دوره آقای روحانی ایجاد شده به اندازه چند برابر تاریخ پیش رفت و این رقم به ۳ هزار و۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید و این نقدینگی وحشتناک است.

تورم تحمیلی از سوی دولت به مردم بی سابقه بوده است و این تورم در ۵۵ سال گذشته و همچنین این رکورد در ۶۰ سال گذشته بی سابقه بوده است

سلیمی با بیان اینکه تورم تحمیلی از سوی دولت به مردم بی سابقه بوده است، اظهارداشت: این تورم در ۵۵ سال گذشته و همچنین این رکورد در ۶۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در حوزه ظریب جینی این دولت بدترین وضعیت را در تاریخ ایران رقم زد.

وی ادامه داد: اخیرا آقای روحانی بحث دوران هخامنشیان را مطرح کرده است و باید گفت اظهارات ایشان درست است و ما از زمان هخامنشیان تاکنون شرایط اقتصادی مان بدین نحوه که در این دولت ها - دولت های روحانی -  رقم خورد نبوده است و جالب اینجاست که چون رئیس جمهور در خانه ده میلیاردی خود واقع در ولنجک می نشیند دیگر توجه ندارد که مردم در چه وضعیتی به سر می برند. ما نمی دانیم چرا رئیس جمهور همه چیز دوران خود را طلایی می بیند و برای ما هم جای سوال دارد.

کد خبر: ۹۳٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha