۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
۳ برنامه جدی در زمینه آب دارم/ بازگشت ۲۰ درصد درآمدهای معدنی به مردم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

۳ برنامه جدی در زمینه آب دارم/ بازگشت ۲۰ درصد درآمدهای معدنی به مردم

کرمان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت بحران آب گفت: در این زمینه سه برنامه جدی و اساسی در دستور کار دارم تا بتوانیم این مشکل بزرگ و مشترک را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعدازظهر شنبه در گفتگوی تلویزیونی خطاب به مردم کرمان اظهار کرد: دولت سلام از نوع مدیریتی شهید سلیمانی استفاده می کند.

وی با طرح این پرسش که آیا افراد حاضر در استان ها درک بهتری از شرایط کشور دارند یا افراد حاضر در پایتخت؟ بیان کرد: در دولت سلام همه شهرستان ها پایتخت می شوند و تفویض اختیار به فرمانداران انجام می شود و بر این اساس این مسئولان باید در برابر تصمیماتشان پاسخگو باشند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه جلب رضایتمندی مردم از اولویت های دولت سلام است، گفت: در صورت نارضایتی، مردم می توانند در سایت مشخصی اعتراضشان را بیان کنند.

وی با اشاره به اهمیت بحران آب گفت: در این زمینه سه برنامه جدی و اساسی در دستور کار دارم تا بتوانیم این مشکل بزرگ و مشترک را حل کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان کرمان اظهار کرد: کرمان در این زمینه می تواند جزو استان های پیشرو باشد.

وی همچنین به ظرفیت های معدنی استان کرمان اشاره کرد و افزود: با وجود این ظرفیت ها مردم کرمان در وضعیت خوبی زندگی نمی کنند. یکی از طرح های دولت سلام بازگشت ۲۰ درصد درآمدهای معدنی به مردم است.

قاضی زاده هاشمی سیلاب و حاشیه نشینی را از جمله مشکلات استان کرمان برشمرد و گفت: باید در این زمینه راهکار اساسی ارائه شود.

وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی مردم جیرفت اظهار کرد: باید از آب هلیل رود حفاظت شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وجود کارخانه های متعدد در شهرستان زرند، گفت: متاسفانه بوی بد ناشی از فعالیت این کارخانجات باعث آزار مردم شده است.

وی مشکل محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان را یادآور شد و بیان کرد: جاده های کهنوج با توجه به ظرفیت های عظیم معدنی این شهرستان، مناسب معادن نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین وقوع مکرر طوفان شن در ریگان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: باید برای تثبیت خاک در این منطقه کمک شود.

قاضی زاده هاشمی دولت سلام را دولت گام دوم و جوانان انقلابی دانست و گفت: روش اداره کشور صحیح نبوده و باید با نوع نگاه جدید به حکمرانی کشور آن را اداره کرد.

کد خبر: ۹۳٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha