۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
ایجاد ۶۵ شغل مستقیم در معادن جدید استان بوشهر
رئیس اداره امور معادن سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

ایجاد ۶۵ شغل مستقیم در معادن جدید استان بوشهر

بوشهر- مرادی رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با احیای ۱۶ معدن راکد در استان، تعداد ۶۵ شغل جدید در این معادن ایجاد شد.

رشید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نام‌گذاری شده است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر برای تحقق شعار سال و افزایش تولید از همه ظرفیت‌های خود بهره خواهد گرفت.

وی افزود: اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در سال گذشته فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داد و با وجود شیوع ویروس کرونا و الزام برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدامات خوبی در فعال سازی معادن راکد و غیرفعال انجام شد.

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: فعال‌سازی معادن راکد در استان از دغدغه‌های این مجموعه است و در یکسال اخیر تعداد ۱۶ معدن راکد استان با فعالیت و پیگیری صورت گرفته، احیا و در مدار تولید قرار گرفته است.

مرادی تصریح کرد: ۵ واحد معدنی در شهرستان دشتی و ۳ واحد نیز در شهرستان‌های دیلم و دیر فعال شده اند.

وی گفت: همچنین دو واحد در دشتستان و کنگان و یک‌واحد معدنی نیز در تنگستان احیا شده‌اند.

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۵ نفر در معادن جدید استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این معادن راکد، تعداد ۶۵ شغل جدید در معادن این شهرستان‌ها به طور مستقیم ایجاد و گام مهمی در اشتغالزایی جوانان صورت گرفته است.

مرادی افزود: سنگ لاشه و واریزه کوهی از مهم‌ترین مواد معدنی هستند که از معادن استان برداشت می‌شود.

کد خبر: ۹۳٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha