۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
 بانک اطلاعاتی بانوان زنجانی فعال در عرصه تجارت تشکیل می شود
رئیس کانون زنان بازرگان زنجان:

بانک اطلاعاتی بانوان زنجانی فعال در عرصه تجارت تشکیل می شود

زنجان- حسنی، رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان فعال در عرصه تجارت و تولید در استان زنجان تشکیل می شود تا تولیدات صنایع دستی استان رونق پیدا کند.

مهری حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کانون زنان بازرگان استان زنجان یکی از تشکل‌های زیر مجموعه اتاق بازرگانی است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کانون زنان بازرگان استان توانمندسازی، حمایت و تشویق بانوان برای ورود به عرصه‌های اقتصادی است، اظهار کرد: بانوان زنجانی ظرفیت‌های بالایی در عرصه فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی دارند که این ظرفیت‌ها برای شکوفایی و تاثیرگذاری در اقتصاد نیازمند حمایت است.

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان گفت: در سال‌جاری موضوع گردشگری و صنایع دستی بانوان استان و آموزش‌های حوزه کارآفرینی و توسعه توانمندی‌های فردی مدیران خانم، متمرکز و برنامه‌ریزی کرده است.

حسنی تاکید کرد: در بخش گردشگری توانمندسازی بانوان در بوم‌گردی  مورد تاکید است و  به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌ها و پیاده‌سازی آن  هستیم.

وی گفت: تمام بانوان تولیدکننده و بازرگان و بنگاه‌های تولیدی و تجاری استان که دارای مدیر عامل یا رئیس هیأت مدیره بانو هستند می‌توانند عضو کانون استان باشند. 

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان ابراز داشت: حمایت‌های علمی، تخصصی، مشاوره‌ای و حقوقی از زنان تولیدکننده و بازرگان نیز در دستور کار کانون زنان اتاق بازرگانی استان است.

حسنی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی از بانوان فعال در عرصه تجارت و تولید در استان تشکیل می شود تا با شناسایی فعالان دارای ایده و علاقه‌مند به تجارت این عرصه بتوانیم گام‌های عملیاتی در حمایت و تشویق آنها، رفع موانع کسب و کار و تجارت، اطلاع‌رسانی سمینارها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مرتبط  برداشته شود. 

کد خبر: ۹۳٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha