۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
۱۴ انبار احتکار کالا در استان  زنجان شناسایی و پلمب شد
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

۱۴ انبار احتکار کالا در استان  زنجان شناسایی و پلمب شد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان، از شناسایی چند انبار احتکار در استان خبر داد و با اشاره به شناسایی و پلمب ۱۴ انبار احتکار کالا، گفت: ارزش ریالی این کالاها ۱۰ میلیارد ریال است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تاکید بر اینکه صاحبان کالا و انبار باید موجودی خود را در سامانه ثبت اموال  سازمان صنعت و معدن استان زنجان ثبت کنند، از شناسایی چند انبار احتکار خبر داد و اظهار کرد: ۱۴ انبار احتکار کالا شناسایی و پلمب شد و ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در این انبارها ۱۰ میلیارد ریال است. 

رئیس سازمان صمت استان زنجان، اقلام احتکار شده در این ۱۴ انبار را لوازم برقی، کفش، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی اعلام کرد و گفت: با بازرسی های فشرده سازمان صمت و نیروی انتظامی این تعداد انبار پلمب شد. 

فغفوری ابراز کرد: صاحبان این ۱۴ انبار اموال خود را در سامانه ثبت نکردند و تمام این اموال قابل فروش نیست و در این انبارها نه کالایی وارد می شود و نه خارج می شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، ابراز کرد: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا، تمام واحدهای اقتصادی اعم از صنعتی،معدنی، کشاورزی و منک داران باید انبارهای خود را در سامانه ثبت کنند. 

فغفوری گفت: استان زنجان در سال ۹۵ حدود چهار هزار و ۹۰۰ واحد انبار در سامانه سازمان صنعت و معدن ثبت نام کردند که حدود ۷۰۰ مورد آن که غیر فعال بودند از لیست خارج شدند و در حال حاضر چهار هزار و ۱۰۰ واحد انبار در سامانه ثبت نام کردند و الزامی است که تمام واحدهای اقتصادی در سامانه مشخصات را ثبت نام و همچنین ورود و خروج کالای خود را هم مشخص کنند.

کد خبر: ۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha