۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرستان های استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرستان های استان همدان

همدان- صالحی امیر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرستان های این استان خبر داد.

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: دور جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای تویسرکان، جورقان، سرکان، نهاوند، کرفس، دمق، قروه درگزین، کبودراهنگ، فامنین، فیروزان، گل تپه، گیان و برزول آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت در حال حاضر تسهیلات مسکن ملی ۱۰۰ میلیون تومان است و این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۲ساله ساخته می شود،اضافه کرد: همچنین وزارت راه و شهرسازی پیگیر افزایش وام این طرح از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان است.

۲۴ هزار همدانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طی چهار مرحله اجرا شده قبلی در استان همدان ۲۴ هزار همدانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که در مرحله اول ثبت نام و فاز یک تعداد دو هزار و ۸۶۰ نفر و در مرحله دوم ثبت نام و فاز ۲ تعداد ۱۴ هزار و ۴۴۲ نفر و درمرحله سوم و فاز۳ تعداد یک هزار و ۶۷۳ نفر و در مرحله چهارم و فاز چهارم تعداد پنج هزار ۹۹۶ نفر در طرح اقدام ملی استان همدان ثبت نام کردند.

صالحی امیر تاکید کرد: آورده متقاضیان در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن  ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: با توجه به اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیانی که نسبت به واریز وجه خود در موعد مقرر اقدام نکنند از پروژه های مسکن ملی حذف خواهند شد.

کد خبر: ۹۳٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی اسفندیاری IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 1
      شرایط رو بفرمایید