۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
۱۴ هزار و ۵۰۰ زنجانی واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن شدند
معاون راه و شهرسازی زنجان:

۱۴ هزار و ۵۰۰ زنجانی واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن شدند

زنجان- شاهین فر،معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ زنجانی واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن شدند و تاکنون پیشرفت پروژه ها در استان هم بسیار خوب است. 

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن در دو شهر سلطانیه و صائین قلعه استان زنجان انجام می شود. 

وی اظهار کرد: ثبت نام مرحله چهارم طرح اقدام ملی مسکن هم در  استان زنجان شروع شده و ۴۵ واحد مسکونی در این دو شهر  به متقاضیان واگذار می شود. 

معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ زنجانی واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن شدند و تاکنون پیشرفت پروژه ها در استان هم بسیار خوب است. 

شاهین فر با بیان اینکه برای دو سال آینده ظرفیت پر شده است،تاکید کرد: باز هم اگر زمین در شهر زنجان تامین شود متقاضیان جدید هم باز ثبت نام می کنیم و تسهیلات بانکی خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده  است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ثبت‌نام جدید طرح اقدام ملی مسکن از دیروز شروع شده و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد. 

معاون راه و شهرسازی زنجان یاد آورشد: زنان سرپرست خانوار و زوجین در اولویت بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن خواهند بود و متقاضیان باید پنج سال سکونت در شهر را باید داشته باشند. 

شاهین فر گفت: تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان رسیده و تسهیلات با برنامه ریزی و مدیریت با تنفس به پروژه ها ترزیق می شود.

کد خبر: ۹۳٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha