۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۹۸ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان مبلغ اولیه را واریز کردند
معاون راه و شهرسازی زنجان:

۹۸ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان مبلغ اولیه را واریز کردند

زنجان- معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۹۸ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار ۱۴ هزار و۵۰۰ زنجانی از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند و و تعدادی مبلغ اولیه را در مرحله اول واریز نکردند حذف شدند. 

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۸ درصد از متقاضیان این طرح مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند و در مرحله دوم و سوم هم واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به خوبی انجام می شود. 

معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و در زمینه آورده مردم و پرداخت تسهیلات اولیه هم در کشور رتبه اول را دارد. 

شاهین فر تاکید کرد: برای  ۱۱ هزار نفر زنجانی تخصیص پروژه  انجام شده و واحدها در حال ساخت و ساز هستند و پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه ها در استان به خوبی پیش می رود. 

وی افزود: زمین سه هزار نفر هم در منطقه شرق الهیه متصل به کوی فرهنگ تعیین شده است. 

معاون راه و شهرسازی زنجان  ابراز داشت: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و در زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد. 

شاهین فر گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح اقدام ملی مسکن در کوی زنگان و نصر زنجان آغاز شده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند. 

کد خبر: ۹۲٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha