۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
دلار صرافی ها باز هم ارزان شد
گزارش "بازار" از روزهای آرم بازار خیابان فردوسی

دلار صرافی ها باز هم ارزان شد

نرخ ارز در روزهای پایانی سال همچنان رو به کاهش است و بازار داد وستد آن به قدری سرد است که برخی از واحد صرافی شاید کرونا را بهانه ای برای تعطیلی مغازه های خود کرده اند.

به گزارش" بازار" قیمت دلار که در اوایل هفته گذشته به نزدیک ۱۶ هزار تومان نیز رسید اما اکنون در کانال ۱۴ هزار تومان قرار دارد و روز به روز روند کاهشی را می پیماید.

امروز و در آخرین هفته سالجاری صرافی‌های بانک‌ها، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ تومانی داشته است. این صرافی‌ها همچنین دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز امروز در صرافی بانک ها، ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ و ۶۰۰ هزار تومان است.

البته باید گفت؛ فروش ارز صرافی بانک ها محدود بود و فقط به کسانی تعلق می گیرد که شرایط آن را داشته باشند.

بازار آزاد ارز نیز همیشه بدنبال کاهش نرخ ارز در صرافی بانک ها قیمت ها را پایین نگه می دارد. قیمت دلار در بازار آزاد  اکنون ۱۵ هزار و بعضا ۱۴ هزار ۹۰۰ تومان نیز است.

بنا به این گزارش، سرمایه گذاران ارز مدتی است به میدان فردوسی سر نمی زنند چرا که می دانند قیمت ارز کاهشی است. آنها یا ریسک قیمت این کالا را به جان خریده اند و یا این که منتظرند ببینند سال آینده چه بر سر قیمت دلار می آید.

کد خبر: ۹٬۲۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha