۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیازمند ۶۷۴ میلیارد ریال اعتبار است
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی:

تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیازمند ۶۷۴ میلیارد ریال اعتبار است

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جر گلان و گرمه و جاجرم گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیازمند ۶۷۴ میلیارد ریال اعتبار است.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار با اشاره به نیاز اعتبار ۶۷۴ میلیارد ریالی برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آن‌ها از اهداف دولت در بخش صنعت محسوب می شود که انتظار داریم قبل از پایان دولت دوازدهم انجام شود.

 وی اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی و پایش پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تأمین و تخصیص منابع مالی تا پایان دولت دوازدهم قابلیت بهره‌برداری را خواهند داشت.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جر گلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌های صنعتی به اعتباری بالغ‌بر ۶۷۴ میلیارد ریال نیاز است که انتظار داریم در روزهای پایانی دولت این اعتبار تخصیص داده شود.

وحیدی ادامه داد: بیشتر این اعتبارات با مبلغ ۳۶۲ میلیارد ریال جهت شهرک‌های صنعتی و کارگاهی و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد است که نگاه ویژه دولتمردان را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی پیش قلعه و مهمانک شهرستان مانه و سملقان هم به ۱۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل نیاز دارد، افزود: در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها دولت به وظیفه خود در قبایل صنایع عمل کند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های فاضلاب توزیع آب، شبکه روشنایی، گاز، اجرای فیبر نوری و مخابرات و مطالبات پیمانکاران با اختصاص این اعتبارات به سرانجام می‌رسد و شاهد شکوفایی صنایع در استان خواهیم بود.

کد خبر: ۹۲٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha