۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
ضرورت کمک همه ذی‌نفعان در اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد
عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی تاکید کرد

ضرورت کمک همه ذی‌نفعان در اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در بیستمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد بر ضرورت اقدامات مقدماتی و همه هماهنگی‌ها برای عدم توقف در میانه راه تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، اظهار کرد: ما همه توان شرکت فرودگاه‌ها را به کار می‌بریم تا پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآبادبدون نگرانی پیش رود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری همه ذی‌نفعان (از جمله شرکت‌های هواپیمایی) در این پروژه، از سازمان هواپیمایی کشوری برای همراهی لحظه به لحظه با شرکت فرودگاه‌ها در اجرایی شدن بهسازی باند قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش لحظه به لحظه پروژه توسط مدیرعامل شرکت به استحضار مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رسانده می‌شود.

محمد امیرانی عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی در این جلسه، از همه همکاران به ویژه همکاران حوزه عملیات هوانوردی برای تلاش در اجرای بهینه این پروژه قدردانی کرد.

امیرانی توضیح داد: سامانه ILS باند ۲۹ راست تا پایان این ماه کامیشنینگ و سپس فلایت‌چک خواهد شد و بهره‌برداری از این سامانه، کمک شایانی به کنترلرهای مراقبت پرواز مهرآباد در ارائه سرویس کنترل ترافیک هوایی خواهد کرد.

وی افزود: در طول اجرای پروژه نباید از موضوع مهم ایمنی غافل شویم.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امیرانی تصریح کرد: براساس گزارشات دریافتی از اداره کل کنترل ترافیک هوایی طرح‌های تقرب مبتنی‌بر این سامانه نیز آماده فلایت‌چک هستند.

کد خبر: ۹۲٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha