۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
لزوم تقویت شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری در همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم تقویت شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری در همدان

همدان - استاندار همدان گفت: تقویت واحدهای تولیدی و شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری همدان باید در اولویت باشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی در بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌های فعال زیرمجموعه پارک علم‌ و فناوری همدان، گفت: پارک علم و فناوری همدان نباید دغدغه‌ای در زمینه تامین زیرساخت‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد پیوند موثر و سازنده‌ جامعه علمی و فناور با واحدهای تولیدی در همه بخش‌ها صورت گیرد؛ گفت: میزان شتاب صنایع و به دنبال آن توسعه استان همدان رابطه مستقیمی با ارتباط جامعه علمی و فناور دارد.

شاهرخی تاکید کرد: صنایع با استفاده از ظرفیت علمی تحقیقات و پژوهش‌های پارک‌های علم و فناوری، توسعه و گسترش خواهند یافت.  

استاندار همدان بابیان اینکه پارک علم و فناوری با حضور فعال در تمام عرصه‌ها، عامل تحول و توسعه یک‌ کشور هستند؛ گفت: تقویت واحدهای تولیدی و شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی باتاکید بر اینکه باید نگاه دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مسائل و موانع پارک علم و فناوری فرابخشی باشد، اضافه کرد: موانع و مشکلات پارک علم و فناوری شناسایی و تا حل و فصل آن‌ها پیگیری خواهند شد.

شاهرخی با یادآوری اینکه استان همدان در زمینه فعالیت‌های پارک علم و فناوری در کشور پیشرو است و فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در استان همدان وجود دارد که می‌توانند در حوزه توسعه و تولید در استان نقش موثری داشته باشند، گفت: فعالیت شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری همدان در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه باید حمایت موثر و عینی از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود؛ افزود: صندوق پژوهش و فناوری نقش موثر و سازنده‌ای در حمایت از واحدهای فناور دارد ضمن اینکه استان همدان در زمینه زیرساخت‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را دارد.
 
 

کد خبر: ۹۲٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha