۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
اجرای همزمان ۸ طرح در راستای بهبود وضعیت آب استان بوشهر
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر:

اجرای همزمان ۸ طرح در راستای بهبود وضعیت آب استان بوشهر

بوشهر- محمدی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از اجرای همزمان ۸ طرح در راستای بهبود وضعیت آب استان بوشهر خبر داد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در راستای تامین آب شرب مردم و همچنین آب کشاورزان از همه ظرفیت‌های خود بهره خواهد گرفت.

وی افزود: چند طرح مهم و چندین پروژه‌ حیاتی در سطح استان در دست اجرا داریم که تکمیل هر کدام از آنها موجبات بهبود وضعیت آب شرب در سطح استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از اجرای همزمان ۸ پروژه و طرح در راستای بهبود وضعیت آب استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: اجرای همزمان ۶ سد شامل سدهای باغان، خاییز ، ارغون، اخند، دشت پلنگ و دالکی و همچنین اجرای دو طرح مهم و حیاتی از جمله طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و طرح سازگاری با کم آبی از جمله طرح‌های مهمی هستند که در راستای بهبود وضعیت آب استان اجرایی شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: با اجرای این ۸ طرح مهم، وضعیت آب شرب استان و همچنین آب کشاورزی استان بهبود خواهد داد و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار نیروهای بومی با اجرای طرح‌های کشاورزی خواهد شد.

وی یادآور شد: به دلیل کاهش شدید بارندگی‌ها در سال‌های اخیر، میزان آب ورودی به رودخانه‌های اصلی استان کاهش چشمگیری داشته است و این موضوع اثرات بسیار مخربی بر منابع زیرزمینی و روزمینی آب داشته است.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در وضعیت خشکسالی شدید به سر می‌برد و بر اساس آمار موجود، در اکثر سنوات گذشته، استان بوشهر با بارندگی کمتر از میانگین بلندمدت روبه‌رو بوده است.

کد خبر: ۹۲٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha