۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
چرا نامزدهای انتخاباتی برنامه‌ای برای چالش آب ندارند؟
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

چرا نامزدهای انتخاباتی برنامه‌ای برای چالش آب ندارند؟

بیگی نژاد، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر نامزدهای انتخاباتی اهمیت مسئله و بحران آب را در کشور درک کرده بودند در برنامه‌های خود به آن می‌پرداختند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، هادی بیگی نژاد با تاکید بر اینکه نامزدهای ریاست جمهوری برنامه‌های خود را در حوزه آب ارائه دهند، گفت: مسئله آب به قدری مهم است که اگر یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری بگویند؛ برنامه‌های خود را برای ۴ سال ریاست جمهوری حول محور آب تنظیم کرده چراکه چالش آب در ایران بسیار جدی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود آنکه مسئله "آب" با معیشت و اقتصاد مردم گره خورده است اما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به این موضوع نپرداخته و برنامه‌ای ارائه نمی‌دهند و حتی سوالی ازسوی مجریان برنامه‌های مناظره در این زمینه از آن‌ها پرسیده نمی‌شود که احتمالا این مسئله ناشی از ندانستن اهمیت ماجرا ازسوی آن‌ها است.

وی اظهار کرد: شاید اگر آب هم مانند برق قطع شود جدیت موضوع برای همگان و به‌ویژه نامزدهای انتخاباتی عیان شده و به مسئله ورود می‌کردند چراکه شاید بتوان بدون برق زندگی کرد اما بدون آب هرگز.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی اهمیت مسئله و بحران آب را در کشور درک کرده بودند در برنامه‌های خود به آن می‌پرداختند.

کد خبر: ۹۲٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha