۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۳
بهره برداری ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خردادماه
معاون راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

بهره برداری ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خردادماه

همدان - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از به بهره برداری ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع ضمن اعلام به بهره برداری رسیدن ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خرداد ماه امسال اظهار کرد: در حال حاضر از ۹ کیلومتر باقی مانده این محور ۱۰۰درصد ابنیه فنی انجام شده و ۵.۶ کیلومتر عملیات آسفالت انتهایی مسیر توسط پیمانکاران به اتمام رسیده و در زمان مقرر زیر ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد: محور سامن - سه راهی بروجرد به طول ۱۵ کیلومتر با مجوز فرآیند مناقصه از منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال ۱۳۹۴ شروع شده اما با وجود کمبود تخصیص اعتبارهای صورت گرفته از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان افزود: ۶ کیلومتر از محور در دهه فجر سال ۹۶ به بهره برداری رسیده و زیر ترافیک است و ۹ کیلومتر باقی مانده هم آماده بهره برداری است و به زودی افتتاح خواهد شد.

نادیان رفیع عنوان کرد: اخیراً با تخصیص قیر و جلسات مستمر با پیمانکاران و مشاور برای بهره‌برداری از باقیمانده محور تا انتهای خردادماه، پروژه با سرعت مناسبی درحال اجرا است.

کد خبر: ۹۲٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha